Hoe kun je op hyves je WWW WIJZIGEN?

Elke keer als ik denk, o, dat had ik erbij moeten doen moet ik de hele WWW opnieuw doen, althans het lukt mij niet anders........... Weet iemand hoe je WWW kunt wijzigen, of kan dat sowieoso niet?

Vraag het hier maar ff, hopende op een vlotter antwoord als op hyves zelf...

Het beste antwoord

super makkelijk je kunt het niet wijzigen,dan moet je je eerste verwijderen en dan een nieuwe maken

krabbels kun je wel wijzigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misslobe
13 jaar geleden
Daar was ik al bang voor ...............
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
correct antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(en vervelend dat het niet kan)
misslobe
13 jaar geleden
Ja precies!
misslobe
13 jaar geleden
Volgends mij kon je dat eerder wel toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja eerder kon het wel toen je www nog onder je tikken stond

Andere antwoorden (3)

De WWW's van hyves is eigenlijk zelfde als twitter. Ook daar kun je berichten niet verwijderen. Meestal zijn het korte berichten die je plaatst. Is ook geen ramp als je dus hem alsnog plaatst met de aanpassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet,of je zou n nieuw profiel moeten aanmaken. Maar dan ook niks vergeten hé! Zo heeft de vriendin van mn neeffie t gedaan. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat wel maar dan alleen als hij er net is opgezet dan staat erin het groene vak www wijzigen als je dde pagina vernieuwd kan het niet meer.....