't Is niet te geloven, maar Edge van W10 heeft geen exportfunctie om favorieten te exporteren...

Truc 1
Ga naar:
C:\Users\[Name]\AppData\Local\Packages\
Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\
MicrosoftEdge\User\Default\Favorites\Links

Kopieer de map favorieten naar:

C:\Users\[Name]\Favorites

Start Internet Explorer. Hiermee kun je de Favorieten dan normaal exporteren.

Truc 2
Ga in Edge naar een webpagina
Klik "...." knop rechtsboven
Klik "Open with Internet Explorer"
Klik "File"
Klik "Import and Export...."
Kies "Export to a File"

Toegevoegd na 9 minuten:
Hier staat een tip om je favorieten te backuppen en terug te zetten:
http://www.tenforums.com/tutorials/7256-microsoft-edge-favorites-backup-restore-windows-10-a.html
SimonV