Ik kan mijn account niet meer in op instagram! Iemand weet waarom?

Er staat dat ik verbinding moet hebben maar dat heb ik al!

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste Xeefix, Hieronder vindt je de oplossing die Instagram zelf aangeeft om te proberen het probleem op te lossen, het schijnt helaas een vaker voorkomend probleem te zijn. Oplossing: Als je deze foutmelding ontvangt als je een account wilt maken of je wilt aanmelden bij je account en je internetverbinding goed werkt, raden we aan je Wi-Fi-router te resetten om het probleem op te lossen. Als je telefoon verbinding kan maken via een provider (bijvoorbeeld 3G of EDGE), raden we je aan Wi-Fi uit te schakelen en vervolgens verbinding te maken via de verbinding van je serviceprovider. Als dit niet helpt, open je de instellingen van je telefoon en controleer je of de automatische instellingen voor datum en tijd zijn ingeschakeld. https://nl-nl.facebook.com/help/instagram/372313326184656

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100