google play services is gestopt, hoe los ik dit op?

Hallo allemaal

Ik heb CM 11 staan op mijn Samsung Galaxy s3 mini. Maar ik krijg redelijk vaak de foutmelding dat google play service is gestopt.

Ik heb als eens gegoogled en daar gaat het vooral over gegevens wissen, herinstalleren...

Maar al dit werkt niet of is maar een tijdelijke oplossing.

Weten jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groeten
Weeter

2.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien een andere ROM gebruiken of de GApps opnieuw installeren. Of een ander GApps-pakket proberen.

Antwoorden (2)

Mocht dit helemaal niet lukken, dan kan het ook nog zinvol zijn om Aptoide te installeren, een alternatief van Google Play
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Play Services heeft weinig te maken met Play Store. Dus dan hou je het probleem.
Misschien kun je de geschikte gapps pnieuw downloaden en flashen mocht er een fout zitten in de google playstore

bijv op http://www.android.gs/download-install-and-flash-google-apps-for-android/