Windows 10 gedownload maar nu herkent hij de kabelinternet niet,, iemand suggesties?

Ik had windows 10 gedownload hiervoor deed de internet het gewoon goed maar nu doet de internetkabel het niet of herkent hij hem niet. Ik had online al opgezocht wat je kon doen en daar stond ergens dat je in je computerbeheer moet kijken. Dus dat had ik gedaan alleen er staat bij: ' Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt ( code 12)
Als u dit apparaar wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Iemand help alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn veel problemen met windows 10. Ik had het geïnstalleerd en mijn computer herkende de front-usb aansluitingen niet meer, de dvd drive werd niet meer gezien en de printer kon ik nergens meer vinden. Ik heb mijn c-schijf leeggehaald en windows 7 terug geïnstalleerd. Nu werkt alles weer naar behoren. Naar het schijnt is mijn computer (moederbord) niet geschikt voor windows 10. De leeftijd schijnt hem parten te spelen (vier jaar "oud").
Mogelijk is dat ook bij jouw computer het geval.
jc54
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Leeftijd kan haast niet de boosdoener zijn. Heb dit bord: http://tweakers.net/pricewatch/139171/asus-p5b-deluxe.html (tweede systeem) en die loopt als een zonnetje al sinds de W10 preview. Heb je een clean install gedaan met W10. Een clean install heeft bij hopen mensen de meeste initiele problemen opgelost.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het bord is dus al bijna 10 jaar oud. Lijkt dus meer incompatibiliteit te zijn.
Weet je toevallig de benaming van uw moederbord? Als u rechtstreeks naar de officiële site gaat van uw moederbord, kunt u de nieuwe driver installeren van windows 10, onder de naam ethernet adapter, of zoiets. Indien je niets meer hebt van informatie van uw pc, zou ik aanraden om terug naar windows 8 te gaan, alles draait dan terug zoals het moet.
Je hebt nu momenteel een driver van windows 8, windows 10 herkent het niet.
Kan ook goed zijn dat uw moederbord niet compactibel is zoals persoon hierboven zij.