Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil in Gmail meerdere mails (nieuwsbrieven) in één mail doorsturen naar een bestuur. Ze willen niet elke mail apart ontvangen. Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

De e-mails als .EML-bestand downloaden en dan als bijlages in een nieuw bericht voegen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe kan ik in Gmail een e-mail als .eml-bestand downloaden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Els254, je kunt deze software gebruiken: https://code.google.com/p/got-your-back/.
Je kunt de e-mails als pdf downloaden, en deze weer als attachment in een nieuwe e-mail toevoegen, maar dan voeg je ze als pdf-file toe, en je wilt ze als e-mail bijvoegen.
Als je per se de e-mails als e-mail wil bijvoegen zou je kunnen proberen in een e-mail-client (Outlook, Thunderbird) je Gmail-account te benaderen (dus je Gmail-account toevoegen en synchroniseren), en vervolgens vanuit deze e-mail-client een nieuwe e-mail opstellen, en proberen de als bijlage te verzenden mails te slepen naar de nieuwe e-mail. Wellicht worden ze dan daadwerkelijk als e-mail bijgevoegd. Maar ik kan me voorstellen dat dit nogal omslachtig is. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing