Hoe kan ik mijn computer weer laten opstarten?

Zojuist heb ik mijn PC opnieuw ingesteld via instellingen bij Windows 10, maar er is een fout opgetreden. Nu start de computer niet meer op, krijg enkel HP logo te zien. Hoe kan ik de computer weer normaal opstarten met Windows?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eerst systeemherstel te openen(Dit zou mogelijk moeten zijn door tijdens het opstarten direct een paar keer op F8 te drukken)
Als dit niet werkt, probeer dan Windows in Veilige Modus op te starten, of de windows-installeer-CD, als je die ter beschikking hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En wanneer heb jij de laatste keer van je leven een Windows-DVD gezien geleverd bij laptop of merk-PC? ......... Sinds Vista wordt de windowsinstallatie op een partitie van de HDD meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn nog mensen die windows los hebben gekocht, en er is niks mis met de CD, die het probleem meestal goed kan oplossen. Het zou zonde zijn er lang mee bezig te zijn als het mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar haal je trouwens F8 vandaan? Dat is normaliter de knop om veilige modus te starten op alle (Windows)systemen. Om systeemherstel te starten wordt een merk-specifieke toetsencombinatie of F-toets gebruikt. (F11 bij HP op de meeste recente modellen).
http://support.hp.com/nl-nl/document/c00839112
F11 (bij een Windows 7,8 HP)

Zodat je systeemherstel opstart.

Als je Windows 10 al een keer legitiem had gemaakt, kan je Windows 10 van MS downloaden en die gelijk installeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
USB of gebrande DVD.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
MS legt heel rustig uit https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 MAAR dan moet je dus wel een keer W10 draaiend hebben gehad na de upgrade en windows 10 hebben geactiveerd of legitiem gemaakt of wat de term ook mag zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://account.microsoft.com/devices Hier kan je wellicht controleren of je PC al een W10 apparaat is volgens MS.