Hoe kom ik van FB berichten af van mensen die geen vrienden van mij zijn?

Het gaat om vrienden van vrienden. Bijv. een vriend van mij liked iets wat een vriend van hem heeft gepost, en vervolgens komt het ook bij mij. Ook als een vriend van mij getagd is in een bericht, dan komt dat ook op mijn startpagina. Dat wil ik niet, allemaal foto's en berichten van mensen die ik niet ken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoi ga eerst naar instellingen en dan naar privacy instellingen. Vervolgens naar meldingen gaan. Hier kun je aanvinken wat je wel of niet wild ontvangen. Veel succes Toegevoegd na 1 uur: Hoi je moet toch echt naar PRIVACY instellingen gaan, staat hier niet precies wat jij zoekt kun je de hulp desk nog bellen.. Maar vergeet niet dat Face Book nu eenmaal zo werkt. Je zult dus dan mensen moeten ontvrienden óf helemaal stoppen met face book maar dat is vast niet de bedoeling. Je kunt ook nog contact opnemen met de hulp desk van face book natuurlijk Groetjes Atze.

je kan je eigen tag verwijderen, zo sta je niet meer ''geregistreerd'' bij de status of foto als je op onderstaande link klikt, staat het beschreven hoe het moet

Bronnen:
https://nl-nl.facebook.com/help/140906109319589

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100