Er komt geen geluid meer uit mijn computer hoe dit op te lossen?

Ik wou een film gaan kijken, ik zet de film aan maar mijn geluid deed het niet. Dus ik probeer op youtube muziek te luisteren maar er kwam nogsteeds geen geluid uit mijn computer! De demp knop staat niet aan dus dat kan het niet zijn.
Hoe moet ik dit oplossen?
alvast bedankt

Toegevoegd na 48 seconden:
oja, ik hoor ook geen geluid als ik mijn koptelefoon aansluit

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Driver opnieuw installeren

Antwoorden (1)

kijk eerst of alle kabels goed zijn aangesloten als je aparte speakers hebt, ga daarna naar start-apparaten en printers, je ziet hier een plaatje van een computer (en andere dingen) rechtklik erop en ga naar geluidsinstellingen. kijk of je de boxen goed zijn aangesloten en werken, als je meerdere opties hebt probeer ze uit door ze als standaard in te stellen

misschien dat dat helpt