hoe moet ik een filmpje van mij op youtube verwijderen? (zie beschrijving)

Een paar jaar geleden heb ik een fimpje van mij op youtube gezet die heel beschamend was ik was toen nog jong en had geen idee van de consecuenties nu ben ik ouder en word in op school gepest door dat filmpje en ik heb de gebruikersnaam email en wachtwoord niet meer dus ik kan het niet meer verwijderen ik heb zelfs uit wanhoop met mn eigen account de video gemeld in de hoop dat youtube hem eraf zou halen maar er gebeurde niks ik ben echt ten einde raad

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

What happens on the Internet, stays on the Internet. * Dat kunnen kinderen niet jong genoeg leren, dus eigenlijk had iets dergelijks voorkomen moeten worden. Hopelijk kun je er later om lachen.

Het toont wel aan hoe belangrijk het is dat je de gegevens van alle mogelijke accounts die je ooit gehad hebt, bijhoudt. Anders wordt het heel moelijk genante filmpjes, blogs en forumposts te (laten) verwijderen als je er spijt van krijgt, ALS dat al mogelijk is.

Je kunt Youtube een uitgebreid verzoek sturen met alle bijbehorende links en een goed verhaal, maar verwacht er niet teveel van. Als ze van iedereen die ooit in een vlaag van verstandsverbijstering iets op Youtube heeft geplaatst dat nu wil laten weghalen, kunnen ze wel aan de gang blijven. Daarvoor hebben ze het al veel te druk met verwijderen van illegaal materiaal.

* Behalve als het gaat om illegale inhoud of iets waar je de rechten niet voor had, dan verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Maar daar heb je nu niks meer aan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Voor zoekmachines als Google zijn er toch recent "vind-mij-niet-regels" ingevoerd? Die gelden misschien ook wel voor YouTube!
Bezorg mij een mailtje op info@logocom.be Ik kan dan (als gerechtsdeskundige en als voorzitter van Sasam VZW) nazien of je opmerking relevant is om het te verwijderen door via een ander kanaal vragen aan Youtube verantwoordelijken om het te verwijderen, maar wie het al kopieerde en eraf haalde, die kan het keer op keer weer online zetten.

Maar waarom zou je beschaamd zijn voor je verleden? Wat er ook op stond, iedereen deed wel domme dingen als hij 'kleiner' was, en als dat niet zo is, dan heeft die persoon geen jeugd gehad. +je