Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe ver kan ik in de computer geschiedenis terugkijken ?

Hallo ! ik had een leuk liedje gehoord genaamd habacuc Cornelius - the billy bee song en ik heb het gevonden in 2010 . Maar nu kan ik het niet meer terugvinden op internet .Dus ik vroeg me af hoe ver ik in de geschiedenis kan terugkijken om de site terug te vinden . Als iemand een idee heeft hoe dit moet hoor ik het graag

8 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan zover terugkijken als de laatste keer dat de geschiedenis (opnieuw) is opgebouwd in een bepaalde browser.

Theoretisch kan dat zoiets zijn als de eerste in gebruikname van je PC, maar vaak heb je te maken met herinstallatie, gebruik van een andere browser, wissen van geschiedenis (omdat je dat als tip hebt gekregen om zo alles weet te laten werken/privacy overweging).

Het kan dus heel lang zijn, het kan ook maar een uur zijn als je net expres de geschiedenis hebt gewist.

Tegenwoordig hangt geschiedenis wellicht ook samen met een account (Googleaccount/Chrome), wellicht dat dan de geschiedenis niet gewist wordt met deïnstallatie van Chrome.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding