Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

laptop maakt een geluid alsof ik een melding krijg, wat is dit?

Zoals de vraag zegt krijg ik het geluid te horen van een melding maar er verschijnt verder niks op het scherm. weet iemand wat dit is of hoe ik dit uit zet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het kan zijn dat er een apparaat is aangesloten of een sd kaart in de pc zit die hij net niet pakt of een kabel met draadbreuk, dan geeft hij constant een melding dat er iets wordt aangesloten alleen zie je niks omdat het apparaat al weg is voordat het herkent wordt. Of natuurlijk een leuk virus.. dat hoop ik niet voor je :) Good luck!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Moet ik het natuurlijk wel in het antwoord veld typen haha..

het kan zijn dat er een apparaat is aangesloten of een sd kaart in de pc zit die hij net niet pakt of een kabel met draadbreuk, dan geeft hij constant een melding dat er iets wordt aangesloten alleen zie je niks omdat het apparaat al weg is voordat het herkent wordt.

Of natuurlijk een leuk virus.. dat hoop ik niet voor je :)

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk ook eens of je browser aanstaat en facebook open staat.
Indien facebook open is en je krijgt een bericht dan hoor je ook een meldingstoon.
Of een andere app is bezig met alarmeren zonder melding, in dat geval zou ik zelf even alles wat open staat in taakbeheer uitschakelen en kijken of de piep dan weg gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding