Is er een gratis programma waarmee je een animatie kan maken (zie uitleg) ?

Waarmee je als je fotos maakt die een beetje veranderen en achter elkaar zet en een video hebt (bijv. avi)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows of Mac? Er zijn talloze manieren om dit te doen. Ik heb het zelf, toen ik vorig jaar op de Kunstacademie zat, altijd gedaan in iMovie. Je maakt de foto's 0,3 seconde lang en zet ze achter elkaar.
Dit kan dus ook gewoon in Windows Movie Maker.
Vaak zijn deze programma's heel goed, want je weet hoe het werkt, je kunt de lengte van de foto's aanpassen en je hebt natuurlijk de bekende overgangen, muziek toevoegingen enz. enz.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt hier een GIF animator voor nodig.Zojuist heb ik er naar gegoogled en er worden er verschillende gratis aangeboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je een slideshow?

http://www.kizoa.com/?gclid=CLyt-YOxjKECFYsqDgodpyrwSA

En zo zijn er meer............

Zelf gebruik ik Photobucket.
Hier een uitleg:
http://www.whelp.nl/photobucket-slideshow/

Of je die slideshows dan ook als .avi kan opslaan, dan weet ik niet.

Als je met www.slide.com een slideshow maakt, kun je die wel makkelijk op je Hyves zetten.