Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ligt er een beetje aan wat je er aan en in hebt hangen.
Ik heb een leuk linkje waar je zelf kan berekenen wat je computer verbruikt aan stroom. Je moet wel weten wat je computer allemaal heeft.
Als je het lijstje invult geeft hij de uitslag van je verbruik.
Is heel makkelijk als je een keer een nieuwe voeding moet kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tussen de 35 en 60 Watt per uur. Hangt natuurlijk wel af van de uitrusting van de PC/Laptop..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is wat je veel noemt. Er zijn veel mogelijkheden om het stroomverbruik laag te houden. Om de opties daarvoor jn te stellen, moet je zowel bij windows als bij mac op het batterij-icoontje klikken in de menubalk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is slaaptstand niet zo heel veel. maar als je er op gaat werken meer.
Ikhad een aanzienlijk hogere stroomrekening toen ik mijn weerstation 24/7 ging draaien op mijn pc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aardig wat, en een beeldscherm ook.
Zonde van de stroom om 'm aan te laten als je lang weg bent. Als je m per se aan wilt laten, zet m dan in slaapstand.
En beeldscherm uitzetten als je eventjes weg bent, scheelt al aardig wat energie. Screensavers besparen geen energie.
Laptops verbruiken minder stroom.
En printers ed. die aangesloten zijn, maar niet gebruikt worden, verbruiken nog steeds allemaal stroom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beste,

Als je niet werkt op de pc kan je deze beter of uitzetten of
zetten in slaapstand (zodat je meteen kan verderwerken )als je je pc weer nodig hebt.

Hoe je dit kan doen in wordt bondig uitgelegd in de toegevoegde link !

Mvg,

Karel8158
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor, maak je geen zorgen erover.. Een computer gebruik niet zo veel stroom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Behoorlijk veel ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing