Is uitbetaling via Unibet betrouwbaar?

Ik heb vorige week 400 euro laten uitcashen bij Unibet, nu vraag ik mij af of Unibet wel betrouwbaar is in het uitbetalen van winst en hoe lang het duurt alvorens het geld op mijn bankrekening staat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Hallo
Unibet is een zeer bekende goksite die zich aan de regels houdt, normaal mag het geen enkel probleem zijn om de 400Euro uit te laten cashen.
De uitbetaling kan wel even op zich laten wachten, ongeveer 14 dagen.

http://tc.tradetracker.net/?c=1347&m=12&a=200236&r=unibet

Hier mee hoop ik je wat te hebben kunnen helpen

Groetjes :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Tot nu toe geen enkele klacht over gehoord.