iTunes kaart is reeds ingewisseld, maar niet door mij. Wat kan ik hieraan doen?
Voor mijn verjaardag kreeg ik een iTunes kaart. Ik nam de kaart van het kartonnetje en merkte op dat het grijze stickertje die de code bedekte weg was. 'Het zal eraf gevallen zijn' dacht ik.
Toen ik de code wou inwisselen, bleek deze reeds ingewisseld te zijn. Ik heb hem verschillende keren opnieuw ingetikt en de code gescand via de webcam van mijn laptop, maar steeds krijg ik de melding dat de code reeds ingewisseld is.
Waarschijnlijk heeft iemand in de winkel het stickertje verwijderd en een foto van de code genomen. Degene die me het kaartje bezorgde, wist me wel te vertellen dat zo'n code normaal gezien gescand moet worden aan de kassa. Als de kaart gestolen zou zijn, is dit niet mogelijk, tenzij de dader hem ingewisseld heeft nadat de code gescand is. (de kaart is twee weken geleden aangekocht).
Wat kan ik hieraan doen en heb ik eventuele bewijsmaterialen dat ik de code niet ingewisseld heb? (kasticket is weg)
alvast bedankt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.