Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik legaal films downloaden met een imac?

ik zou graag LEGAAL films willen downloaden op mijn mac
eerst deed ik dit altijd met een windows pc maar het programma van mijn pc is niet te downloaden op OS.X

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel handig om te vermelden om welk programma het dan ging??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is eerder een vraag die je verwacht bij een torrentdownloader (of soortgelijk protocol). Als je legaal downloadt (of streamt) heb je een maandelijks(?) contract of wellicht een "per product bataling". Als de partij waar je normaliter aan betaalt geen software voor de Mac levert is er niet zomaar een alternatief. Andere software betekent dan vooral een andere partij met een ander aanbod. Als uTorrent (stel!) niet voor de Mac zou zijn, zou dat probleem zo opgelost zijn met een alternatief . Weet je wel zeker dat het legaal downloaden was? Met uTorrent kan je ook legaal films downloaden natuurlijk, maar dat zijn er niet meer dan een handjevol (Big Buck Bunny).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let wel, ook films (met copyright) via iets als usenet downloaden is niet legaal. Je zult daarvoor iets van een film abbonement bij iets van Netflix of videotheekonline bijvoorbeeld moeten hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

De oplossing: Netflix! Hier kun je, tegen betaling, gratis film kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is netflix niet meer een streamingdienst?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tegen betaling is alles gratis (of was het ook grappig bedoeld?). En idd Netflix=streaming. Je kan een film niet downloaden en op een plek bekijken waar geen internetverbinding is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij vraagt films downloaden en Tim antwoordt films kijken... lezen is zo lastig tegenwoordig.... Netflix is niet de oplossing als je in de rimboe(w.o.t.w. zonder wifi) zit en je wilt even een relaxen met een goeie flick...
Ik vraag me ook af of je wel legaal hebt gedownload, maar goed, dat terzijde. Mocht het inderdaad toch een torrent-client zijn geweest: die zijn er ook voor de Mac, Vuze bijv. Verder kun je, legaal en gratis, Virtualbox installeren, m.b.v. daarvan kun je Windows op je Mac draaien en doen wat je altijd al deed.
Een écht legale optie is films downloaden via de iTunes Store.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing