Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sims 4 via origin werkt niet, er staat 'fout opgetreden' weet iemand wat ik moet doen??

Ik had sims 4 gekocht en ik had hem gedownload maar als ik op spelen druk, dan staat er fout opgetreden. Wat moet ik eraan doen???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet iemand nog wat ik moet doen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je geprobeerd om het spel opnieuw te installeren? Vaak verhelpt dit al de meeste problemen. Hoe heb je het spel gekocht? Via Origin of gewoon in de winkel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb origin al opnieuw geïnstalleerd, alleen Sims4 kan ik niet opnieuw installeren. En ik had sims 4 gekocht bij intertoys.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk even in je configuratiescherm. (Klik op Start en dan op ''Configuratiescherm'') Zoek dan ''Sims 4'' en klik op 'verwijderen'. Je spel word dan verwijderd, en daarna kun je het spel opnieuw installeren. Kijk ook even of je computer/laptop voldoet aan de eisen voor het spel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had hem net helemaal opnieuw geïnstalleerd, het duurde z'n 2,5 uur lang. Toen was hij klaar met downloaden en ik drukte weer op spelen. Maar het bericht 'fout opgetreden' van EA kwam weer op. Weet je nog iets?
Of moet ik een paar dagen wachten tot het werkt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk niet dat een paar dagen wachten helpt. Heb je gekeken of je computer voldoet aan de eisen? Staat er nog iets anders dan ''fout opgetreden''?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe je kijkt, of hij voldoet aan de eisen. En er staat precies dit: Helaas, er is een fout opgetreden. We kunnen geen verbinding maken met EA om De Sims 4 op deze computer te activeren met jouw account. Probeer het later nog eens.
Schakel alle anti-virussen uit, log in bij Origin en probeer sims 4 te starten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe ik ze kan uitschakelen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding