hoe krijg ik het icoontje terug van facebook volgers?

Onder smsberichten(zie afbeelding)staat er normaal een icoontje voor volgers demijne is al weken weg verstopt hoe krijg ik hem terug

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neen instellingen volgers ofzoiets

Antwoorden (1)

Als je nog geen 18 bent is die optie niet (meer) beschikbaar bij je instellingen, omdat je dan geen posts publiekelijk kan delen.

Wanneer je wel 18 bent, zal die optie automatisch verschijnen en staat bij de volgende link hoe je hier de instellingen van kunt veranderen.
https://www.facebook.com/help/201148673283205/?ref=u2u