hoe krijg ik mijn documenten en tabbladen terug nadat ze uit het scherm zijn gezet door (waarschijnlijk) de veranderde resolutie?

ik heb vandaag stronghold 2 weer geïnstalleerd, maar nadat ik het spel had afgesloten waren m'n notities en documenten buiten het scherm gevallen.
dit heb ik al eens gevraagd met als antwoord: je moet je resolutie vergroten zodat ze weer binnen het scherm vallen.
Dat werkte toen niet en kan ik nu ook niet proberen omdat de resolutie al op z'n hoogst staat.

in de taakbalk onderaan staan ze nog, maar ze staan niet in beeld.
nu kan ik niet meer in m'n documenten komen. Als ik via de startknop naar bijv. mijn computer ga komt die ook niet in beeld, terwijl die dan wel in de taakbalk onderaan geopend staat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Rechtermuisklik op bureaublad Automatisch schikken. Toegevoegd na 31 seconden: Ik vergeet Beeld als stap 2

(Win is de Windows-toets) In Windows 7: Win+M (dit minimaliseert alle tabbladen) Win+Shift+M (dit de-minimaliseert alle tabbladen) Toegevoegd na 3 minuten: Sorry dit werkt niet. Wel werkt: Selecteer het venster dat je wilt met Alt+Tab Win+pijl_links of Win+pijl_rechts Versleep het venster naar waar jij het wilt hebben.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100