Wat is dit lampje op mijn F5 knopje bij mijn laptop?

Ik heb dit F5 knopje op mijn HP Envy Touchsmart en ik heb geen idee wat het is. Het lijkt op een knopje voor toetsenbord verlichting maar die is niet aanwezig op mijn laptop.. kan iemand mij hier meer over uitleggen?
Het model is een HP Envy Ts sleekbook 4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Volgens de gebruiksaanwijzing van HP is dit inderdaad voor de achtergrond verlichting van het keyboard:
Action keys Execute frequently used system functions.
NOTE: On select models, the f5 action key turns the
radiance backlight keyboard feature off or on.
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c03599931.pdf (Pagina 8)

Wat er wel duidelijk bij staat, is dat dit voor "select models" is, ofwel, niet op alle versies is dit aanwezig.
De gebruiksaanwijzing is voor de volgende modellen:
HP ENVY 4 Sleekbook
HP ENVY 4 Ultrabook
HP ENVY TouchSmart 4 Sleekbook
HP ENVY TouchSmart 4 Ultrabook
(gebruiksaanwijzing, voorpagina, link, zie boven)

Het toetsenbord is dus algemeen, voor de modellen die toetsenbord verlichting hebben, kan je het met F5 aanzetten.
Voor jouw laptop is dit dus niet van toepassing.
Thecis