Kun je ergens een auto adapter kopen voor de aspire 5732z?

En graag niet duur maar laat alle gevonden dingen zien.

Toegevoegd na 5 dagen:
Ik heb het een autolader van ebay gekocht en werkt perfect!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je moet op de pagina ( bijgevoegd als bron ) aangeven welk type laptop je precies heb. Daar kun je hem gewoon bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via Ebay.
Wel wereldwijd zoeken en je bent veel goedkoper uit dan in NL kopen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Makkelijker en goedkoper is een stroomomvormer aan te schaffen. Je stop stekker in de sigarettenaansteker en vervolgens kun je je normale laptopvoeding erop aansluiten. Ook je telefoonlader kan erop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer deze eens http://www.replacedirect.nl Hebben een perfecte service en ijna alles op voorraad.