Waar moet de alternatieve e-mailadres worden toegevoegd in Yahoo mail?

ik krijg onderstand email ter verificatie van alternatieve e-mailadres ,wat moet ik begrijpen onder(If you added this email address, youʼre all set)?

the following alternate email address was added to your Yahoo account:

You can now use this alternate email address to safely recover your Yahoo account and verify your identity.

If you added this email address, youʼre all set.

1.1K

Antwoorden (1)

Als je een e-mailadres hebt toegevoegd ter verificatie van je identiteit, hoef je verder niets te doen.
Mocht je dit niet gedaan hebben, dan moet je actie ondernemen.
SimonV