Het kan zijn dat je per ongelijk met de FN toets hebt zitten spelen. Mocht je bijvoorbeeld ( op de meeste laptoppen zo ) FN en F5 ingedrukt hebben dan kan het systeem overschakelen op de externe poort voor een extern beeldscherm. Daardoor zie je waarschijnlijk niks. Mogeljikheid is even prutsen met die knoppen totdat het beeld weer terug komt en anders met een VGA of HDMI kabel je laptop op een extern beeldscherm aansluiten en kijken of hij vervolgens wel beeld heeft en het dan terugzetten met de FN toetsencombinaties.

Mocht je geen extern beeldscherm hebben dan kun je je tv ook gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk is er bedrading los gegaan van de monitor. Als je weet wat je doet, kun je hem zelf openschroeven en de bedrading vastmaken. Anders naar een reparateur of je leverancier sturen ter reparatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had dat ook, bij een laptop zitten er allemaal "beeld draden" die ervoor zorgen dat er beeld is, maar als die kapot gaan (bv te veel de computer dicht en open doen of op de grond laten vallen) dan heb je strepen op je scherm of zie je helemaal niks. Best kun je naar een expert gaan zodat hij je beeld kan fixen, maar meestal moet jammergenoeg het moederbord vervangen worden om dat te kunnen doen (ik denk dat het dan nog beter is om een nieuwe te kopen)