Hoe zie je hoeveel pagina's je hebt getypt bij Wordpad?

Ik heb mijn Office-pakket nog niet binnen, dus gebruik ik nu tijdelijk Wordpad. Maar er staat nergens hoeveel pagina's ik getypt heb, hoe zie ik dit/zet ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Druk links boven op dat blauwe plaatje
Druk daarna op de > bij afdrukken
Dan zie je afdrukvoorbeeld druk daarop
Dan zie je bovenaan een pijltje met volgende pagina druk daar zovaak mogelijk op totdat je op de laatste pagina bent. Onderaan de pagina zie je welke bladzijde dat is!