Perongeluk besteld bij mediamarkt, erg?

Ik heb per ongeluk bij Mediamarkt duitsland iets besteld, ik wou kijken hoe het werkte en heb ingevoerd:

Afhalen in winkel,
Betalen in winkel,

En heb toen op oke gedrukt. Nu staat er dat ze het ontvangen hebben, maar dit was niet mijn bedoeling. Kom ik in de problemen als ik het straks niet kom ophalen? Als ik niet reageer op een e-mail of een bevestiging, gaat het dan niet door?

Ik wil geen problemen ;(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je je gegevens ingevoerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Straatnaam wel, maar postcode niet, ook land staat nog Deutschland. Voor de rest hebben ze m'n mobiele nummer, niet huis.

Het beste antwoord

Kijk eerst eens op de site van de MediaMarkt bij “Mein Konto” of ”Lieferung”. Misschien staat er ergens “stornieren” (annuleren). Meestal, zolang het artikel nog niet is verzonden, kan men de aankoop nog via de website annuleren.

Dan is er nog artikel 7.1
7.1 Artikel zurückgeben
Sie sind mit einem auf Mediamarkt.de gekauften Produkt nicht zufrieden und wollen von Ihrem Widerrufsrecht Gebrauch machen?
Media Markt vor Ort
Bringen Sie das Produkt in einen Media Markt Ihrer Wahl und wickeln Sie die Rückgabe einfach und bequem mit einem unserer Servicemitarbeiter vor Ort ab.

7.1 Artikel retourneren.
U bent niet tevreden bent met een gekochte artikel en wilt u van uw annuleringsrecht gebruik maken?
Breng het product bij een MediaMarktwinkel van uw keuze terug en handel de teruggave eenvoudig af met één van de servicemedewerkers aldaar.

Ook al kan het niet meer via de site geannuleerd worden, u hebt altijd recht van teruggave binnen een bepaalde tijd. Als u het pakket niet accepteert in de afhaalwinkel bent u ruim binnen de wettelijke annuleringstijd.

Geen zorgen voor morgen dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het probleem is dat het gekocht is als gast account, ik kan niet naar de order. Ik heb ze een mail gestuurd, en een contact formulier ingevuld. Hopelijk is dit genoeg?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
u kunt beter geen e-mailtjes gaan verzenden, die worden óf niet gelezen óf ze komen niet bij de juiste persoon en ze scheppen meestal verwarring aangezien u waarschijnlijk ook geen ordernummer weet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Juist, je hebt dus waarschijnlijk ook geen ordernummer, maak je niet ongerust, het komt allemaal dik in orde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dus wel een ordernummer :( Maar oke, ik hoop het..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je weet zeker dat er ook niks gebeurd, ookal heb ik ordernummer, en een mail gekregen van bestelling? Ik kom het gwn niet ophalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Mike, Je kunt beter wel gaan als het zover is. Kom op, je hebt geen misdaad gepleegd, je hebt alleen iets besteld en je wilt het artikel niet. De reden doet er niet toe. Zolang het pakje dicht blijft kun je de inhoud ook niet beschadigen, dat is wel zo handig.
Je hebt annuleringsrecht binnen een flink aantal dagen, maak daar dan ook gebruik van en loop niet het risico dat de termijn verloopt door weg te blijven. Er staan heel aardige mensen bij het servicecenter. De reden dat ik de kwestie van het ordernummer noemde is omdat het altijd moeilijk is te reclameren zonder nummer. Maar als jij dat nummer hebt is het helemaal prima, dan weet men bij MediaMarkt precies om welk artikel het gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de help! Heb alsnog besloten om het op te gaan halen en te kopen, ik wil het product toch hebben. :)

Andere antwoorden (1)

Gewoon even een mailtje sturen of netjes contact opnemen, dan is er niets aan de hand.