Perongeluk besteld bij mediamarkt, erg?

Ik heb per ongeluk bij Mediamarkt duitsland iets besteld, ik wou kijken hoe het werkte en heb ingevoerd:

Afhalen in winkel,
Betalen in winkel,

En heb toen op oke gedrukt. Nu staat er dat ze het ontvangen hebben, maar dit was niet mijn bedoeling. Kom ik in de problemen als ik het straks niet kom ophalen? Als ik niet reageer op een e-mail of een bevestiging, gaat het dan niet door?

Ik wil geen problemen ;(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijk eerst eens op de site van de MediaMarkt bij “Mein Konto” of ”Lieferung”. Misschien staat er ergens “stornieren” (annuleren). Meestal, zolang het artikel nog niet is verzonden, kan men de aankoop nog via de website annuleren. Dan is er nog artikel 7.1 7.1 Artikel zurückgeben Sie sind mit einem auf Mediamarkt.de gekauften Produkt nicht zufrieden und wollen von Ihrem Widerrufsrecht Gebrauch machen? Media Markt vor Ort Bringen Sie das Produkt in einen Media Markt Ihrer Wahl und wickeln Sie die Rückgabe einfach und bequem mit einem unserer Servicemitarbeiter vor Ort ab. 7.1 Artikel retourneren. U bent niet tevreden bent met een gekochte artikel en wilt u van uw annuleringsrecht gebruik maken? Breng het product bij een MediaMarktwinkel van uw keuze terug en handel de teruggave eenvoudig af met één van de servicemedewerkers aldaar. Ook al kan het niet meer via de site geannuleerd worden, u hebt altijd recht van teruggave binnen een bepaalde tijd. Als u het pakket niet accepteert in de afhaalwinkel bent u ruim binnen de wettelijke annuleringstijd. Geen zorgen voor morgen dus.

Gewoon even een mailtje sturen of netjes contact opnemen, dan is er niets aan de hand.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100