Ik kan met McAfee niet definitief verwijderen met AVG. Wat te doen?

Ik ben de eigenaar en de enige gebruiker van de laptop en ik ben de administrator.
Wat kan ik doen om McAfee definitief te verwijderen?

Toegevoegd na 4 dagen:
Bij alles wat ik doe wordt "gezegd" dat ik niet gemachtigd ben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Ga naar je configuratiescherm, klik dan op 'programma's'.

Als je daar op geklikt hebt, druk dan op 'een programma deinstalleren' .

Als er icoontjes staan bij de configuratiescherm items, druk dan meteen op 'programma's en onderdelen'.

Hierna scroll je naar beneden tot je McAfee ziet staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Net als Norton, heeft McAfee ook een eigen removal tool. Via software verwijderen is niet genoeg want er blijven restanten achter.

Op deze pagina van McAfee lees je hoe je de boel kan verwijderen.
http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?lc=1043&id=TS101331
9 jaar geleden
Ik raad Revo Uninstaller aan. Werkt gegarandeerd. Het verwijderd in eerste instantie de software zoals het normaal ook gebeurt. Daarna scant het programma alle zaken die nog een link hebben met het programma, deze kun je dan ook verwijderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
McAfee is niet zo gemakkelijk te verwijderen. Deze procedure zou je daarbij moeten helpen

Geldt voor volgende producten:
•McAfee AntiVirusPlus
•McAfee Family Protection
• McAfee Internet Security
• McAfee Online Backup
• McAfee Total Protection
• McAfee LiveSafe

Geldt voor de volgende operating systemen:
•Microsoft Windows 8
• Microsoft Windows 7
•Microsoft Windows Vista
•Microsoft Windows XP

Stap 1 - Verwijder McAfee

Windows XP
•Ga naar Start > C onfiguratiescherm > Software.
•Dubbelklik op Add or Remove Programs.
•Selecteer het McAfee product.
•Klik op Verwijderen en volg de stappen die verschijnen.
•Ga door met Stap 2.

Windows Vista / Windows 7
•Ga naar start > Standaardprogramma's > Programma's en onderdelen.
•Selecteer het McAfee product.
•Klik op Verwijderen en volg de stappen die verschijnen.

Windows 8
•In het Start scherm typ je Programma's en onderdelen
(Als het niet zichtbaar is klik je op "Instellingen" in de lijst rechts.)
•Klik op Programma's en onderdelen in de linker lijst.
•Selecteer McAfee Security Center.
•Selecteer "verwijderen" en volg de instructies.

Stap 2 - Download en run MCPR.exe
1.Download MCPR.exe naar je bureaublad.
2.Sluit alle vensters (ook deze).
3.Dubbelklik op MCPR.exe.
NOTE: Windows Vista / 7 / 8 gebruikers moeten rechtsklikken op MCPR.exe en "Uitvoeren als administrator" kiezen.
4.Vul de code in.
5.Herstart je pc na de boodschap : Removal Complete.