Wat is een goed programma om je beeldscherm mee te filmen(op je computer)?

Ben al heel lang bezig om het juiste programma te vinden maar vind niks wat werkt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In de meeste gratis screen recorders zit in de opname een watermerk. Dit zit niet in de betaalde versies(ligt eraan wat jij wilt). Een goede recorder is Bandicam. Gratis en een betaalde versie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Debut is een mooi en goed programma, of Fraps als je het gratis wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OBS (open broadcaster software) is een gratis programma waarmee je (zonder watermerk) je beeldscherm kan opnemen. Voor de rest zijn er vooral goede betaalde programma's zoals Fraps en dxtory.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had onlangs ook zulke software nodig en ik heb alles netjes kunnen opnemen met camtasia (studio).