Hoe werkt Teamviewer op een iPad?

Net als vanaf een computer kun je vanaf je iPad de besturing van een andere computer tijdelijk overnemen als de eigenaar van die andere computer daarom vraagt.
Bij gewone computers kun je de zaak ook omdraaien: als computer A zich liet besturen door de eigenaar van computer B, kan ook worden besloten dat computer B zich laat besturen door de eigenaar van computer A.
Zo kunnen computerbezitters met verschillende deskundigheden elkaar uitstekend helpen.

MAAR:
Ik krijg de indruk dat een iPad wél een computer tijdelijk kan "overnemen", maar dat als de iPad een probleempje heeft je dat NIET vanaf een computer kan laten oplossen.

Wie weet daar MET ZEKERHEID meer over? Googelend kwam ik er niet uit.

Toegevoegd na 1 uur:
Om mijn vraag preciezer te maken:
Kan ik met Teamviewer een programma als oPenGP (een app) op iemands iPad zetten, hem helpen bij het genereren van zijn eigen sleutels en het ophalen van de publieke sleutels van zijn contacten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je op je mobiel teamviewer quicksupport installeerd kun je met je computer je mobiel "besturen". Besturen zet ik tussen aanhalingstekens, want je krijgt gewoon een lijst met gegeven en kan je mobiel dus niet echt besturen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100