Wat betekent de volgende melding ,:could not fond kernel image :/NULL ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Bij dit soort vragen helpt het wel om details te vermelden (welk OS, werkte het eerst wel, wat is er veranderd tussen toen het wel werkte en nu, krijg je de melding altijd, etc)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows 7 home premium, hij werkte eerst wel maar blijkbaar nadat de pc een schok heeft gehad krijg ik deze melding.

Antwoorden (1)

Was dat na een installatie van Fedora?

Je zou: /isolinux/vmlinuz initrd=/isolinux/initrd.img
kunnen typen achter de boot arguments in het bootmenu