Hoe whatsapp ik met een Engels man, terwijl ik zelf gaan Engels spreek en al helemaal niet ik het Engels kan schrijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel geen
bamibal
9 jaar geleden
Twee opties:
- Niet
- Met hulp van iemand die wel Engels beheerst.
Poet
9 jaar geleden
Net zoals met een man die guaraní spreekt.

Antwoorden (3)

Je kan alles gaan vertalen met google vertaler of een andere vertaler. Of je vraagt een vriend(in) of hij/zij het voor je kan vertalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die Google vertaler maakt vaak hele kromme zinnen.
Ik zou eerst gaan bekijken of het wel hoogst noodzakelijk is om met een Engelsman te WhatsAppen. Want als je geen Engels kan dan kun je ook niet zomaar iets naar hem sturen,m daar begrijpt diegene niks van.

Het is ook geen optie om het met Google vertalen te doen want die vertaald het letterlijk. Dat betekent dus dat als ik iets zeg in het Nederlands, bijv. Ik WhatsApp op mijn nieuwe telefoon ; dan gaat hij het letterlijk vertalen, en niet in de volgorde van de Engelse taal.

Misschien kun je aan iemand anders (Kennis, vriend, familie) vragen of hij/zij het voor je wil vertalen. Er is niet echt een manier om perfect met diegene te communiceren, behalve als je het aan iemand vraagt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Autocorrectie aanzetten en je telefoon op Engels instellen. Als je dit samen met google vertaler of een woordenboek gebruikt, moet het lukken!
Succes