Hoe whatsapp ik met een Engels man, terwijl ik zelf gaan Engels spreek en al helemaal niet ik het Engels kan schrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan alles gaan vertalen met google vertaler of een andere vertaler. Of je vraagt een vriend(in) of hij/zij het voor je kan vertalen.

Ik zou eerst gaan bekijken of het wel hoogst noodzakelijk is om met een Engelsman te WhatsAppen. Want als je geen Engels kan dan kun je ook niet zomaar iets naar hem sturen,m daar begrijpt diegene niks van. Het is ook geen optie om het met Google vertalen te doen want die vertaald het letterlijk. Dat betekent dus dat als ik iets zeg in het Nederlands, bijv. Ik WhatsApp op mijn nieuwe telefoon ; dan gaat hij het letterlijk vertalen, en niet in de volgorde van de Engelse taal. Misschien kun je aan iemand anders (Kennis, vriend, familie) vragen of hij/zij het voor je wil vertalen. Er is niet echt een manier om perfect met diegene te communiceren, behalve als je het aan iemand vraagt.

Je kan natuurlijk ook op het Frans overgaan.

Autocorrectie aanzetten en je telefoon op Engels instellen. Als je dit samen met google vertaler of een woordenboek gebruikt, moet het lukken! Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100