Je ziet op tv vaak tekst door beeld van rechts naar links, kan dat ook op mijn pc en dan wel op bureaublad?

ik wil een tekst (die ik wel makkelijk kan veranderen ) over mijn bureaublad laten lopen kan dit ? zo ja hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dit kan, je moet dan actieve inhoud aanzetten en de lichtkrant in de vorm van een webpagina ontwerpen. Door de actieve inhoud kun je iedere gewenste site als achtergrond aannemen als je niet weet hoe dit moet: Bestandje openen met kladblok volgende tekst erin plakken: Dit is een lichtkrant Dit is een lichtkrant aanpassen naar eigen tekst. bestand opslaan als eigennaam.html dit bestandje opzoeken en kiezen als bureaubladachtergrond.

Zo iets is wel mogelijk. Je kunt dit bijvoorbeeld met schermbeveiliging doen. - Rechts klikken op je bureaublad - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - Schermbeveiliging kiezen - Bij het keuzeblok voor schermbeveiliging, kies je 3D-tekst - Vervolgens daarnaast "Instellingen" - En dan kun je de teks invullen en bewerken zoals je wilt Als je dat gedaan hebt, kun je bij "Wacht" de tijdinstellen, wanneer deze tekst over je scherm moet scrollen. Er zullen heus wel meer mogelijkheden zijn, maar dit is er in ieder geval eentje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100