Hoe komt het dat een doorgestuurde foto vaak in een grijs vlak verandert, hoe komt dat ?

Ik kreeg vanmorgen een doorgestuurde foto via het internet. Die foto was gestuurd naar een persoon en die persoon stuurde foto naar mij. Toen ik de foto de tweede keer wilde bekijken was de foto verdwenen, Alleen een grijs vlak ipv foto. Wat kan ik hier aan doen.?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Rechtermuis knop op het grijze vlak en kies: Afbeelding weergeven. Werkt dit niet dan kan het zijn dat de server waar deze afbeelding op staat momenteel niet beschikbaar is, probeer het dan enige tijd later nog eens.

In sommige gevallen kan het slecht inladen van foto's en video's ook duiden op een slecht onderhouden (lees niet ge-update en niet regelmatig opgeschoond) pc.