computer probleem, bij het opstarten komt er alleen de achtergrond en verder niks, weet iemand hier iets op?

Windows xp

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat gebeurt er als je ctrl+alt+delete doet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan komt wel taakbeheer en dan kan ik ook wel internet opstarten maar de taakbalk krijg ik niet terug
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1 ja 2 nee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel bewegen , en ook wel gebruiken bij taakbeheer en internet enzo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan staat hij weer gewoon op taakbeheer maar er staat dan nergens dat explorer.exe, en er is dan nog steeds geen taakbalk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat staat ook nergens, dat moet je intypen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja klopt, er staat dan nergens dat explorer.exe is geactiveerd

Antwoorden (2)

Het lijkt alsof je explorer gecrashed is, doe: cntrl-alt-delete en roep taakbeheer aan, bij bestand kun je kiezen voor nieuwe taak, type daar explorer.exe, nu zou al je iconen en je takenbalk weer tevoorschijn moeten komen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar hij pakt explorer.exe niet en de taakbalk is nog steeds niet terug
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Start eens op in veilige modus? (F8 na BIOS boot fase)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan blijft de computer op die veilige modus pagina hangen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat staat ook nergens, dat moet je intypen.
Je kan mogelijk een keer systeemherstel proberen , is waarschijnlijk
alles weer OK,

Groet: jan