De S10-2 verscheen in 2009 voor het eerst in de winkels en zover ik kan zien is de laatste versie op 28 april 2010 verschenen. Ik denk niet dat je hem nog ergens nieuw kunt vinden.

Welke S10-2 bedoel je overigens? Er zijn zes uitvoeringen. In de bron vind je een vergelijking.

Lenovo Thinkpad S10-2 (M21EBMH)
Lenovo IdeaPad S10-2 (M21ECMH)
Lenovo IdeaPad S10-2 (M21DEMH)
Lenovo IdeaPad S10-2 (M21BRUK)
Lenovo IdeaPad S10-2 (M21BNUK)
Lenovo IdeaPad S10-2 (M21E6NH)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nieuw in de winkel is de Lenovo S10-2 niet meer te koop. Ook op prijsvergelijkers zoals de Tweakers.net Pricewatch is geen winkel meer te zien die haar nog verkoopt. Laptops verouderen - helaas - snel, dus het is beter voor je om een nieuwe laptop te kopen in plaats van een tweedehands exemplaar van 5 jaar geleden. Behalve als je er simpele taken op wil doen, dan voldoet die nog jaren zonder vertragingen.