Ik heb van het werk een pc meegekregen maar ik kom erachter dat alles aleen werkt via een netwerkbron van het bedrijf! Hoe kan ik dat veranderen?

Ik kan nu zelfs niet op word ed. want dat werkt ook via dat netwerk!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je de pc meegekregen voor telewerk? Dan heeft de werkgever vermoedelijk een VPN-netwerk om op aan te sluiten. Hij moet je dan wel voorzien van de nodige certificaten en codes.
Heb je de pc meegekregen voor persoonlijk gebruik, dan kan je eens kijken welke programma's op de C-schijf staan (map Program Files). Je kan ze dan van daaruit opstarten. Staan daar geen programma's in die je wil gebruiken, dan moet je ze installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ben het helemaal met amicitia eens hij/zij heeft het gras al voor de voeten weggemaaid. lol lol lol.