hoe verwijder ik een instagram account?

Ik wil graag mijn instagram account verwijderen. Ik heb overal gezocht maar kan nergens vinden waar ik hem moet verwijderen. Weet iemand het? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hallo CHeyenne,

Allereerst ga je naar de desktopversie van Instagram: www.instagran.com
Je logt natuurlijk in. Dan klik je rechtsboven op je naam. Je kiest Profiel bewerken. Op die pagina zie je een groene knop, iets rechts van die groene knop zie je 'ik wil mijn account verwijderen' staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Cheyenne,

Instagram heeft de link om je account te verwijderen goed verborgen gehouden.
De link om dit te doen is https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

Nadat je bent ingelogd, kan je de instructies volgen om je Instagram account te verwijderen.

Het staat hier ook uitgelegd met screenshots:
https://www.instagramverwijderen.com/#hoe

Mocht het niet lukken, dan kan je me altijd een berichtje sturen.