Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een website maken waar ik mijn muziek op kan zetten welke webhosting heb ik nodig?

wil een muziek website

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je welke webhosting?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let er op dat je geen auteursrechtelijk beschermde muziek op je site gaat zetten. Het verspreiden van dat soort muziek is strafbaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat haalt niet uit. Het kan bij iedere provider. Maar neem geen .tk domein. Omdat die gratis zijn, ik vaak het dataverkeer beperkt. Je zult dan niet veel mensen op je wenste tegelijk kunnen hebben, dus zal je site niet veel bezoekers krijgen. Ook zal de site vanwege het beperkte dataverkeer trager werken, omdat het veel langer zal duren voordat de muziek geladen is. Omdat veel bezoekers weinig geduld hebben zullen er mensen niet voor de tweede keer naar je site gaan. Ook zal het in de Google zoekmachine lager staan dan met een .nl domein. Ga dus gewoon naar je eigen provider, want daar kan dat het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt niet helemaal. DNS heeft niets te maken met dataverkeer van de webhost.
Ritsuka
11 jaar geleden
Tk is geen hosting, alleen domeinnaam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, Ritsuka heeft gelijk. Een domeinnaam verbindt je alleen door. Dat nog niet eens helemaal.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing