Ik heb mijn MS-DOS computer kapot, weet iemand waar ik een tweede handse kan halen? Ik heb namelijk nog nooit met Windows gewerkt.
Kan ook op moderne computers. Op marktplaats is vast een vergelijkbare pc te koop of zelfs te krijgen als degene die kapot is.
Jackd heeft gelijk dat je op elke moderne computer ook MS-DOS kunt draaien.
Heb je echter genoeg aan een ouwetje dan kun je wellicht in een kringloopwinkel terecht voor een paar tientjes.
Hoewel ik geen apple fan ben, zou het wel een handiger kunnen zijn over voor een imac te gaan als er al een ipad/ipod in beeld is. Er zijn wel redenen te bedenken om bij Dos te blijven, bijvoorbeeld als er oude programma draaien met informatie wat lastig over te zetten is.
De grote banken draaien mede om die reden ook nog steeds programma's bijna uit de prehistorie als basis.
Waarom zou hij niet kunnen omschakelen? (serieuze vraag)
Maar die zijn altijd meegegaan, nu nog omschakelen kan inderdaad heel lastig worden. En ook niet nodig. Je zou het op tweakers.net kunnen vragen:
http://tweakers.net/categorie/713/desktops/aanbod/
Goeie kans dat je voor weinig een pc aangeboden krijg met Dos erop, zorg dan wel dat je eventueel weet welke je vader gebruikt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.