Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ipod code ben ik vergeten en 10 maal verkeerd ingevoerd, nu zegt de ipod van verbinden met iTunes via pc, maar ik heb geen PC. Wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Naar iemand die wel een pc heeft. Of een mac.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt helemaal geen computer? Hoe krijg je dan muziek op je iPod? Overigens is een Mac ook een pc. Pc staat voor "personal computer", die afkorting zegt niets over besturingssysteem of fabrikant. Mac = pc, pc hoeft niet Mac te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat altijd via gosong.net gedaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb helemaal geen computer, maar wel een ipad en het ITunes account was van mijn opa en die is inmiddels overleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het besturingssysteem maakt dus niet uit, kan een ipad dan ook? Zo ja, welk programma moet ik er dan opzetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je stelt een terechte vraag, Een tablet is ook een pc. In het geval van tablets van Apple gaat het echter niet lukken om de iPod daarop aan te sluiten. Zoals bamibal voorstelde, kun je beter op zoek naar iemand die wel een pc heeft met iTunes, of die het niet erg vindt om iTunes te installeren zodat je verder kunt.
bamibal
11 jaar geleden
@maarten1980: Historisch gezien stammen de huidige Windows-pc's af van de IBM PC. Er ontstonden kloon PC's die IBM compatible waren. Apple heeft al die tijd op een heel ander spoor gezeten. Mac-gebruikers noemden hun machine geen PC, om daarmee onderscheid te maken. Hoewel een Mac dus wel een "personal computer" is, wordt met PC in de volksmond meestal een niet-Apple bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de uitleg, die mij overigens al bekend was. Ik begrijp dat met "pc" meestal een "niet-Apple" bedoeld wordt. Maar dat is dus fout, zoals je zelf ook schrijft.
bamibal
11 jaar geleden
Ik schrijf niet dat het fout is. Ik bedoelde te schrijven dat er een (historisch gegroeid) verschil is tussen het "begrip" PC en de feitelijke afkorting van personal computer. Dat is niet fout, maar een andere interpretatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfs als je een andere interpretatie wil loslaten op de afkorting "pc", dan nog is het niet juist om een verschil te zien tussen een Mac en andere pc's. Ik begrijp wat je bedoelt met de historie, Macs waren vroeger niet "IBM-compatible". Maar tegenwoordig - hoewel ook alweer 8 jaar - hebben ze gewoon een x86-processor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kan misschien bij iemand langs gaan die wel een pc heeft of je gaat naar een apple winkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik geprobeerd om bij iemand langs te gaan, maar dat lukt niet, omdat het account niet klopte. En ben zojuist naar de Apple in Hengelo geweest en gevraagd wat ik hier mee moet verbinden met iTunes of door ons laten resetten maar dat kost €70. Dat kan niet aangezien ik geen werk heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het slim om ergens een tweedehands goedkope PC te kopen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing