Waarschijnlijk heb je niet bijgesneden maar uitgesneden als je bijsnijd valt allen buiten de snijlijnen weg bij uitsnijden valt alles binnen de snijlijnen weg en wordt grijs, zwart of wit
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh! En kan ik dit ook nog ongedaan maken want dat is me niet echt gelukt...
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
ik ben bang dat je dat niet ongedaan kunt maken want het uitgesnedene is al weggegooid denk ik.Je kunt proberen om met het programma waar je mee gesneden hebt de foto nogmaals te openen en misschien kun je de foto nog terug halen