Kan het kwaad om een disc nat te maken?

Met als doel de disc schoon te maken van stof etc.
Een vriend van mij deed dat bij mij disc. Ik schrok eerst, maar hij zei dat dat juist goed was. Nu ben ik benieuwd of dat echt waar is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Kan absoluut geen kwaad. Je kan er zelfs nog een drupje afwasmiddel bij doen om het goed schoon te maken.
Daarna drogen met een schone doek en je disc is weer schoon en werkt nog steeds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Wel een zachte doek, natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep, idd, een schone zachte (!) doek :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus,geen schuursponsje of harde afwaskwast,want dan hoor je een kakafonie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenzij je graag een kakafonie wil horen :-)

Andere antwoorden (2)

Het is maar plastic, dat kan prima tegen water....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen probleem, maar moet je hem natuurlijk wel weer drogen...