Kan ik een wachtwoord op een app van Google Chrome zetten, zo ja hoe dan?

Ik heb een app op Google Chrome waar ik graag een wachtwoord op wil zetten zodat als je hem opent dat je dan eerst dat wachtwoord in moet voeren is dat mogelijk?

Toegevoegd na 20 minuten:
sorry ik bedoel op de pc want daar kan ik het niet vinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een wachtwoord wilt zetten op een app (maakt niet uit welke).
Dan kun je daar ook weer een app voor downloaden. Dan ga je naar instellingen, vervolgens naar beveiliging en dan zie de app die je daar voor hebt gedownload.
Het lukt wat ik had het zelfde, ik wouw niet steeds naar internet gaan maar dat deed die uit zich zelf

Antwoorden (1)

ja bij instellingen van je mobiel of wat het ook is en daar staat privesie. daar kan je het als het goed is doen