kan een ps4 controller op een computer?

Ik wil een playstation 4 kopen maar dat mag niet van mijn ouders dus daarom wil een een controller van de ps4 op de computer gebruiken kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja dat kan, veel makkelijker dan met een PS3, aangezien Sony het nu zelf mogelijk maakt. Echter je wil een XBox 360 for PC controller aangezien veel spellen daar direct mee werken (Xinput). Zo speel ik een hoop spellen zonder enig gerommel direct (als in controller aan) op mijn pc met mijn XBox for PC controller.

http://www.extremetech.com/gaming/168099-ps4-dualshock-4-works-with-windows-pcs-sony-keeping-eye-on-steam-box

Toegevoegd na 24 seconden:
veel makkelijker dan met een PS3-controller

Toegevoegd na 23 minuten:
Overigens kan je wel een console controller aansluiten op je PC, maar je PC moet wel voldoende kracht hebben om spellen te kunnen spelen. Vooral videokaart en processor moeten op peil zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje maar zou je nog een bericht willen sturen hoe je dat moet instellen enzo