Afghano heeft gelijk maar als u films wilt kijken zou u dat via vlc media player kunnen doen daar staat rechts onder in een balkje met volume die kan dan tot 200 %
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ty

Andere antwoorden (1)

Welke OS gebruik je? Ik ga uit van windows 7/8.

Rechts onder zie je een luidspreker-logotje.
Klik er één keer op met je linker muisknop en je kan hier je volume verhogen.
Klik op mixer (staat er onder) en er wordt een venster geopend met alle geluid apparaten op je pc. Deze kan je ook allemaal hoger zetten. Je kan nu testen of je geluid het doet of niet.

Zo niet, klik dit keer met je rechter muis op het luidspreker-logotje en klik vervolgens op "geluiden". Er wordt een venster geopend en klik helemaal op het linker tab "Afspelen". Kijk hier in de lijst of je luidsprekers wel correct zijn aangesloten (er staat dan een groene vinkje bij). Je kan je luidspreker op deze lijst selecteren en vervolgens op eigenschappen klikken. Er wordt een venster geopend en klik op eigenschappen bij "informatie over controller". Er wordt een nieuwe venster geopend en hier kan je controleren of je stuurprogramma's wel correct zijn geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb windows 7 en er staat dat het correct zijn maar 100% is net als 20%
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je geprobeerd om te kijken of je speakers misschien niet kapot zijn? Sluit andere speakers aan en controleer alles opnieuw.