FAT32 wordt over het algemeen meer gebruikt op andere apparaten dan computers dan NTFS. Het enige nadeel van FAT32 is, is dat je geen bestanden groter dan 4GB kan gebruiken. De kans is groot dat jou autoradio ook alleen werkt met FAT32, misschien ook met FAT16 of FAT. Of, misschien, ook wel exFAT. Dat is FAT32 maar zonder de 4GB-bestandsgroottelimiet. Probeer je stick maar eerst in FAT32 te formatteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Het vorige antwoord kwam op hetzelfde neer.
Intussen geprobeerd en het werkt!

Andere antwoorden (2)

In die van mij zit USB 2.0, meestal staat het ook wel aangegeven bij de informatie van de autoradio.
Ik heb met deze versie in ieder geval geen probleem
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraagsteller bedoelt welk bestandssysteem hij of zij dan gebruiken voor zijn of haar autoradio.
Jaspro101
9 jaar geleden
Wat Wulp bedoelt is naar welke bestandsindeling hij zijn usb stick naar moet formatteren. Dus Fat32 of NTFS
Ga voor fat32 als formateeroptie. Dan kun je max 32gb gebruiken. Of dit werkt hangt wel af van je autoradio.