Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom stopt mijn stotify muziek er steeds mee?

Ik luister graag muziek van spotify. Alleen soms heb ik dat de muziek steeds stopt. Dan kan ik even 10 secondes muziek luisteren alleen na die 10 secondes wordt de muziek zegmaar op pauze gedrukt. Zonder dat ik wat doe. Dan klik ik weer op afspelen en dan gaat ie na 10 secondes weer zo doen. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit tegen kan houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem alleen dan op een laptop zit gewoon aan de lader en de laptop is niet oud. Internet verbinding gecheckt en die was zeker weten goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Ik denk dat dit komt door je internetsnelheid, als dit te laag is blijft het liedje hangen. dan laad hij weer vooruit en speelt spotify weer veder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is ook mogelijk als je geen premium hebt dat je 10 uur erop zit dan heb je nog geluk dat je nog 10 seconden telkens kan luisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was vroeger zo ja. Maar nu is het gratis.
Het kan onvoldoende internet snelheid zijn.
Het kan ook zijn dat je via WiFi werkt of wel draadloos internet en je te ver van de modem/router/access point af zit of een dikke muur je snelheid van je draadloze internet verbinding belemmerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Spotify op een 2 jaar oude Samsung SM-T210 tablet en dit probleem herken ik, sterker nog: het wordt steeds erger. De oplossing blijkt de tablet aan de oplader te laten terwijl Spotify speelt.
Blijkbaar is de batterij aan het verslijten en heeft Spotify daar last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing