Waar kan ik een hdd bracket kopen voor mijn samsung laptop rc730-s02?

Mijn laptop heeft de ruimte om er een tweede hdd in te zetten, om deze 2e hdd te bevestiggen heb ik wel een bracket nodig. Ik heb het internet afgespeurd en ben niks goeds tegen gekomen.

Ik heb een samsung laptop model: (NP)-rc730-s02

Het gaat om een 2.5 inch bracket

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies? een bracket van 3,5 naar 2,5? Ik neem aan dat er in een laptob alleen een 2,5 past, dan heb je toch geen bracket nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik bedoel een bracket van 2.5 inch, die moet dan om mijn hdd en die bracket kan ik dan bevestigen aan/in mijn computer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedoel je zoiets?
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/417844/PNY-SSD-harde-schijf-inbouwframe-P-72002535-M-KIT?ref=list
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik bedoel dat, maar dan niet van 2.5 inch naar 3.5 inch maar echt een 2.5 inch bracket. dus niet 2.5 naar 3.5
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vreemd, normaal heeft een laptop een 2.5 bay dus waarom zou er dan een bracjet in moeten omdat dat het enige is dat er in past ( op een enkele exoot na). Weet je zeker dat je er 1 nodig hebt en dat hij er niet zo in past? Anders toch eens bij Samsung informeren, lijkt mij een behoorlijk merk-eigen ding.

Antwoorden (1)

ik heb de mijn op http://viadennis.nl besteld via de email hij was 4,95 en verzending was 5,95. Op ebay.de staat ze ook