Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik van netflix account veranderen?

als ik netflix op mijn televisie opstart kom ik gelijk op het account van mijn zus, er staat ook nergens iets met instellingen waar ik naar mijn eigen account kan, weten iemand hoe ik op mijn eigen account kan komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben ik ook benieuwd naar......

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als u de netflix-knop op de afstandsbediening hebt, drukt u op die. Nadat dat scherm komt druk op ok op de afstandsbediening om "lancering netflix". Wanneer de rode zegt welk says netflix verschijnt press: omhoog tot onderaan onderaan links rechts links rechts omhoog omhoog tot hoger. (u moet dit doen tijdens de rode zeef welk says netflix) een scherm verschijnt vervolgens waardoor informatie zoals netflix acct eigenaar, versie van de software, hardwareversie en esn. onderaan moet worden twee opties, "deactiveren" en "terug". Kies deactiveren. op het volgende scherm Kies Ja om te deactiveren acct. die u zal vervolgens zitten kundig voor druk op de netflix-knop op de afstandsbediening opnieuw om een verschillende netflix acct. instellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding