Bestaat er een link shortener waar je meerdere domeinnamen aan kan koppelen?

Al enkele jaren maak ik gebruik van een eigen korte domeinnaam die ik heb gekoppeld aan een gratis account bij bit.ly.

Echter heb ik recentelijk drie nieuwe korte domeinnamen aangeschaft die passen bij het onderwerp van mijn website.

Bestaat er een link shortener waarbij ik gebruik kan maken van meerdere eigen domeinnamen tegelijk, zodat ik niet meer telkens bij bit.ly hoef te switchen tussen 4 aparte accounts?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je bijvoorbeeld goo.nl of tinyurl.com?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goo.gl bedoel ik

Antwoorden (1)

Het is me niet helemaal duidelijk hoe en wat waar gekoppeld is en moet worden
maar nee een verkorte link kan altijd maar verwijzen naar 1 url tenzij je verwijst naar een url waar je op die pagina weer links plaatst naar de afzonderlijk andere account
maar het kan niet rechtstreeks, binnen de account setting heb je daar gewoon niet de mogelijkheid voor
dit zul je toch op een web pagina moeten doen.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb meerdere korte domeinnamen. Wanneer ik links wil inkorten met bijvoorbeeld kortedomeinnaam1.com dan moet ik inloggen met een bepaalde account. Wil ik een link korten met kortedomeinnaam2.com dan moet ik inloggen met een andere account. En idem voor domein 3 & 4. Bestaat er geen dienst waar je de domeinnamen kan gebruiken in 1 account?