Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een link shortener waar je meerdere domeinnamen aan kan koppelen?

Al enkele jaren maak ik gebruik van een eigen korte domeinnaam die ik heb gekoppeld aan een gratis account bij bit.ly.

Echter heb ik recentelijk drie nieuwe korte domeinnamen aangeschaft die passen bij het onderwerp van mijn website.

Bestaat er een link shortener waarbij ik gebruik kan maken van meerdere eigen domeinnamen tegelijk, zodat ik niet meer telkens bij bit.ly hoef te switchen tussen 4 aparte accounts?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
708
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je bijvoorbeeld goo.nl of tinyurl.com?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goo.gl bedoel ik

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is me niet helemaal duidelijk hoe en wat waar gekoppeld is en moet worden
maar nee een verkorte link kan altijd maar verwijzen naar 1 url tenzij je verwijst naar een url waar je op die pagina weer links plaatst naar de afzonderlijk andere account
maar het kan niet rechtstreeks, binnen de account setting heb je daar gewoon niet de mogelijkheid voor
dit zul je toch op een web pagina moeten doen.
(Lees meer...)
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb meerdere korte domeinnamen. Wanneer ik links wil inkorten met bijvoorbeeld kortedomeinnaam1.com dan moet ik inloggen met een bepaalde account. Wil ik een link korten met kortedomeinnaam2.com dan moet ik inloggen met een andere account. En idem voor domein 3 & 4. Bestaat er geen dienst waar je de domeinnamen kan gebruiken in 1 account?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding